Аўтар характарызуе кнігі, адрасаваныя дзецям і надрукаваныя беларускімі выдавецтвамі з дапамогай краўдфандынгу. Прадметам аналізу сталі праекты, прадстаўленыя на платформе "Вулей" у 2019-2020 гг. Зроблена выснова аб тым, што ва ўмовах складаных фінансавых абставін у многіх выдавецтвах краўдфандынг з'яўляецца эфектыўным сродкам стварэння і прасоўвання кніжных выданняў.
Автор характеризует книги, адресованные детям и выпущенные белорусскими издательствами с помощью краудфандинга. Предметом анализа стали проекты, представленные на платформе «Улей» в 2019-2020 гг. Сделан вывод о том, что в условиях сложного финансового положения многих частных издательств краудфандинг является эффективным инструментом для создания и продвижения книжных изданий.